15 Eylül 2013 Pazar

LİMON SEVDASI

    Aslında rengi sarı ya ondan seviyorum ben bu limonu. Limonun kokusu da insanın aklını başından alıyor, ama bi limon kokusu burnunuza değdiğinde gözlerinizi kapatın ve şöyle deerin bir nefes alın o kokunun bütün vücudunuzda dolaşmasına izin verin, izin verin ki aklınızı başınızdan alan büyülü kokuya kapılın.
    Limon yağını kullananlardan mısınız bilemem ama ilk fırsatta bi tane edinin derim.
    Hem mutfakta, hem temizlikte ben evimin her alanında kullanıyorum.
    Yer silmek için kullandığımız kokulu sıvıları atın gitsin onun yerine temizlik kovanıza keyfinize göre damlatın bu limon yağından, hem miiiss gibi limon kokucak eviniz, hem de dezenfekte etmiş olcaksınız silinen yerleri.
   Temizlik ve mutfak bezlerinizi de bir kaç damla limon yağı damlatılmış suya geceden bastırırsanız hem doğal yolla temizlenmiş olcak hem de miiis gibi bi kokuya sahip olcaksınız.
   Unutmayalım okadar çok radyasyona maruz kalıyoruz, yediğimiz gıdalar katkılı.. bu liste uzar gider.En azından evimizde olabildiğince doğala kaçarsak ufak bi alanımızı tertemiz yapabiliriz.
   Diceksiniz ki hangi birini uygulayalım ne kadar kaçınalım bunlardan ama inanın yaptığınız minicik bi değişiklik sizi öylesine sarıcak ki birazcık ta ilginiz varsa tamamdır bu iş.Demiştim ya bu yağ 3 lira ya aldım ben ve aldıkça alası geliyor insanın.Hele birde çilek yağının kokusuna bakmalısınız of of of mis gibi çilek.Ben saçlarıma sürüyorum çilek yağını ellerinize sürebilirsiniz evi sildiğiniz kovaya damlatıp evi çilek bahçesine döndürebilirsiniz.
 Hadi buğün alın bi meyva yağı ve bu büyülü hazzı yaşayın...
Biliyorum ki müptelası olcaksınız.

 Sevgiyle kalın mis çilek bahçesinde ve limon ağaçları altında hissi ile öğlen kahvenizi yudumlayın.

 Keyifli bir pazar bizimle olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder