1 Eylül 2013 Pazar

yemeği lezzetli yapan yağ miktarı değil




            Mutlu ve keyifli bir pazar günü içerisindesinizdir umarım.
Ben elimden geldiğince ve tabi ki öncelikle aklıma uygun olduğu müddetçe sağlıklı yaşamak ve beslenmek taraftarıyım.
           Doyduktan sonra bir lokma dahi olsa asla yemem. Kendimi bildim bileli böyle sanırım doğuştan gelen güzel bi özelliğe sahibim.
         Yemek yapmayı seviyorum. Ve yeni tarifleri denemekten de keyif alıyorum .e hal böyle olunca sağlıklı pişirme taraftarıyım ki yemekleri posa olarak yemeyelim.
         
          yağı tencereye koyup soğanı da eklediğimizde pembeleşmesini beklemeden ekleyeceğimiz malzemeyi ekleyin. Yada hiç yağ kullanmadan soğan ve salçayı biraz suyla harmanlarsanız da lezzetinden ödün vermez yemeğiniz .Tuz ve baharatlarını da en son yani yemek piştikten sonra eklerseniz baharatların özü tadı değişmemiş olur.
          İnanın yemeğe lezzet katan şey yağ değildir.ben çok az yağlı yada yağsız pişiriyorum yemeklerimi.hem yiyenlerde içinde yağ olmadığını şaşırarak inanmıyorlar
         
buğün çok güzel iki söz duydum ve gerçekten çok etkilendim.hemen sizinlede paylaşıp bakış açınızı değiştirebilirmiyim diye düşüneyim.
           ilki GÖBEK AKLI YÖNETİR.
           diğeride ÇOK YEMEKTE İLİM,İRFAN VE ANLAYIŞ EKSİKLİĞİ VARDIR.

Gerçekten çok güzel söylenmiş anlamlı sözler bunlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder