14 Aralık 2013 Cumartesi

ÇATAL BIÇAK KAŞIK SANDIĞI

  Evimdeki yastıkları dün sizinle paylaştıktan sonra begenileriniz beni mutlu etti. Buğünde geri dönüşüm projesi olarak sehpa yaptım. Evde kullanılmayan bir eşyayı atma taraftarı değilim, tabi yanlış anlaşılması çöp ev değil evimiz. Sadece yeni bi eşya alırken ben bunu yapabilirmiyim diye düşünüyorum eğer evde gerekli malzeme varsa kendi yaptıgımı kullanmayı daha çok seviyorum. Çünki eve kendi ğöznurumuz eklendiğinde gelen misafirler tamda seni yansıtıyor evin diyorlar. ilk zamanlarında eşim farketmiyordu yaptıgım yeni değişiklikleri. Ben söyledikten sonra görüyordu. Fakat zaman geçtikçe oda alıştı ve her akşam eve geldiğinde büyük bir merakla etrafta yeni bişiler arar oldu ğözleri.
  Gelelim buğünki projemize ablamda ve bende birer tane çatal kaşık sandıkları varya işte onlardan var. Ve acaba bundan ne yapsak diye düşünüyorduk uzun süredir. Sürekli sandıga bakıp acaba ne olur düşüncesi ablamla bizi epey meşgul etti. Mutlaka bi işe yarar çünki güzel bi sandık. İlk önce ablam makyaj, takı, toka toplayıcısı olarak kullanmaya başlamış. Çekmeceli olduğu için müsait bi sandık.
  Lakin ben sehpa olarak kullanmaya karar verdim.



Arkası yapışkanlı kağıtla kapladım. Aslında çiçekli cıvıl cıvıl bi kagıt bulamadım burda. Nerde kullanıyolarsa hep beyaz var sorduğum dükkanlarda. Daha önceden bunu almıştım mecburen bu pöti kare desenliyi kullandım.
Bu şekilde parça parça yapıştırıp tamamlıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder