13 Ocak 2014 Pazartesi

KONUK YAZAR OLMA MACERAM


    Blog yazmaya yeni başladım ve bu yolculuk sırasında hobi keyif isimli blog yazarı elif hanım, ilk izleyicilerimden oldugu için benim için özel bir yerde.
    Konuk yazar ağırlıyormuş pazartesi günleri, bu beni çok heyecanlandırdı. Hemen kendisine konuk yazar olabilirmiyim diye sordugumda, büyük bir nezaketle yazımı göndermemi istedi.Benim gibi yolun başında birini kabul ettiği için çok teşekkür ediyorum kendisine.
   Sizde oradaki yazımı okumak isterseniz ve bu kıymetli elif hanım neler yazmış diye merak ettiyseniiz.
http://hobikeyif.blogspot.com/2014/01/imrence-duslerden-plastik-kasklarn-geri.html buyrun sizi sayfaya davet edelim.
  Keyifli vakit geçirmeniz dileği ile.



2 yorum:

  1. Sevgili İmren,
    Öncelikle konuğum olduğun için çok teşekkür ederim. Ayrıca yazını takipçilerin ile paylaşman da çok nazik bir davranış. Benim bloğumda henüz bir yaşında, ben de bu süreç içerisinde bir çok kişinin yardımını aldım, bir çok bloğu takip ettim, blog üzerinde bir çok geliştirme yapmaya çalıştım. Bir kısmında başarılı oldum, bir kısmını ise başaramadım. Öğrenme süreci asla bitmeyen bir süreç. Ben bilginin paylaştıkça çoğaldığına inanan gruptayım. Blogger'lar olarak bizlerin birbirimize yardımcı ve destek olmamız gerektiğini düşünüyorum. Senin gibi genç enerjisi yüksek bir blogger dostumu ağırlamak da benim için çok keyifliydi. Bu da ikimiz için güzel bir anı oldu :-) Güzel yazılarını merakla bekliyorum. sevgiler, Elif

    YanıtlaSil
  2. :-) evet bu güzel bi anı oldu.

    YanıtlaSil