28 Şubat 2014 Cuma

DANTEL KULLANIM ALANLARI

   Dantel evet göz nuru en büyük zahmet ve beceri gerektiren elişlerinden biri. E hal böyle olunca kullanmasıda kıymetli oluyor, lakin ben kesip orjinalliğinden uzaklaştırıp kullanıyor olsamda evimin birçok yerinde minik , dantel dokunuşları var.
   Sonuç olarak çekmecede yıllanmaya bırakmadan gün ışıgına kavuşturuyorum , annecimin el emeklerini.
   Bu kullandığımda havlu kenarı , ama birleştirip petek üzeri örtüsü yaptım ben.
   Gözüme güzel göründü peteğin bu hali.Dün yaptım hemen sizinle paylaşmak istedim.



Küçük dokunuşlar , büyük değişimlerin başlangıcıdır. Evinizde dikkatli gözlerle inceler halde vakit geçirirseniz eğer, nereye hangi değişiklik olur, size fısıldıcaktır. Magaza görünümlü , herşey satın alınmış evlerde oturmayalım. Kendi iç dünyamızın ruh halini yansıtalım yaşadığımız yere. Görüceksinizki içgüdülerimiz daha huzurlu bir ortam oluşturmamıza olanak sağlayacak.


2 yorum:

  1. Eine sağlık imrencim. El meklerini bu şekilde değelendirmen ne kadr da güzel olmuş. Anneciğinin ellerine sağlık. Sen de pek güzel yakıştırmışsın. sevgiler, elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) begenmene sevindim elif abla:-)

      Sil