18 Şubat 2014 Salı

VAZO YAPIMI

  Herkesin evinde vazo olmayabiliyor. Benim bi vazom yok lakin çok sayıda kavanoz ve irili ufaklı cam şişelerim var. Yeni bir şeyler almadan önce elimizde olan malzemeleri kullanmak taraftarıyım.
  El emeği , göz nuru olunca kullanması daha kıymetli oluyor.
  Dantel havlu kenarıda mutlaka herkesin evinde olur. Bende bolca var. Her biri farklı amaçlar için kullanılmayı bekliyorlar. Dantel kullanmayı seviyorum , lakin öyle ulu orta yerlerde değil. Bu projedeki gibi ufak ama vurucu yerlerde kullanmak tam benlik.
  Ayrıntıya bakıldığında şaşkınlık uyandıracak aynı anda gülümseticek göreni.





Zarif ama bence iddalı bi vazo.
Gösteriş ayrıntıdaysa güzeldir, kıymetlidir. Bakan gözler tekrar tekrar bir objeye takılıyorsa, heleki sahibinin eli, gözü, fikri, hayalleri, yaşayamadıkları, yaşadıkları,... daha bir çok şeyi barındırıyorsa daha kıymetlidir , tekrar tekrar o objeye bakan gözlerdeki hoşnutluk ve iyi hisler...




8 yorum:

  1. tatlım çok güzel ilginç bir çalışma olmuş ellerine emeğine sağlık ilk fırsatta bende yapacağım....;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenip yapacak olmana çok sevindim...evinede çok yakışır eminim.şimdiden bolca çiçek dolsun dantel süslü cam eşyaların.

      Sil
  2. İmrencim selamlar, nerelerdesin canım merak ettim. Uzun zamandır yazmıyorsun. Sağlık sıhhat iyidir umarım. En kısa zamanda yeni bir yazını bekliyorum, sevgiler, Elif Abla :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif ablacım memleketteydim. Fotograflar birikti aslında lakin fırsat bulamadım yazmaya. Seni merakta bırakmadan hemen yazmaya başlıyorum:-) ilgin alakan için çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. canım sen iyi olda, sorun yok, gördüm yeni yazılarını, merakla bekliyorum. halleye özellikle bayıldım. ellerine sağlık, sevgiler

      Sil
    3. :-) şükür saglık sıhhatim yerinde. Yeni yazılarımı bekleyen biri olduğunu bilmek dahada çok yazmama neden oluyor. Buda beni mutlu ediyor. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. sayfanızı ve dekorasyon fikirlerinize bayıldım emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim Sümeyye hanım. Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim :).

      Sil