10 Temmuz 2014 Perşembe

EVİNİZE RENK KATIN

  Üç beş metre kumaş, hayal gücü, beceri ve bolca cesaret ile sıkıldığınız aynı renk eşyalardan kurtulmak bukadar kolay. Eskiyeni atma taraftarı değilim kesinlikle , bişiyler ekleyip çıkararak can katılabilir.
   Yeni eve taşındığımız için henüz, yeni yeni tamam olabiliyo yaşam alanımız. Velhasıl kelam perde için ve kırlentler için Ankara'nın meşhur Çıkrıkçılar yokuşuna uğrayıp, kumaşlar aldık.
   Eski performansım yerinde değil ,malum bu minik bebiş enerjimi içten sömürüyor resmen. Geç te olsa evin renkli halini görün istedim. Beğeni ve önerilerinizi merakla bekliyorum.


4 yorum:

  1. canım benim çok şık olmuş güle güle otur benim koltuklarım gri olduğu için turuncu ve sarı yerine mor ve koyu- pastel turkuaz kullandım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa evet güzel olmuştur seninkilerde. Renk olsun yeterki, insanın içi açılıyor :)

      Sil