10 Ağustos 2014 Pazar

25.hafta




 Tatlı telaşlarmış gece uykusuzlukları, ki ben uyumayı çok seven ben, içimde oynaşan küçük adamın hareketli ellerini , ayaklarını hissedip uyanır oldum ; gecelerin bilmem kaçında.
  25 haftalık oldu minnoş ama hala bi ismi yok :) zor işmiş isim bulmak. İlerde memnun olacağı düşüncesi ile isim aramak zormuş.
   Bizim minnoş artık rahatlıkla dünya seslerini duyup tepki verecek kadar büyümüş. Gün içinde konuşmalarıma tepki veriyor :) yada deli gönüle teselli her hareketi ben üstüme alınıyorum.
  Müzik dinlemeye , hikayeler okumaya devam.
  Yolun yarısını bitirdik oğlum, kıyafetler almaya başladık. Minik tulumlar, eldivenler, şapkalar... ne güzelmiş eksik bişey kalmasın telaşları.


 

  Kendime not: kanım düşük çıktı. İçmeyi unutulan kan ilacı düzenle içilmeye başlandı.
  Tuhaf yerlere giren kramplarla başım dertte:(
   sürekli acıkan, ne yesem diye mutfak kedisi gibi dolaşır oldum.
   ha bide 5 kilo aldım şuana kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder