7 Kasım 2015 Cumartesi

MERHABA :)

Tam bir yıl olmuş buraya uğramayalı.
Özledim yazmayı ,hemde çok özlemişim.
Bu bir yıl içinde neler yaşadığımı kısaca özetleyim size. Hamileliğimden ve oğlum teomanı beklediğimden bahsetmiştim.
28 kasım akşamı dünyaya gelmek isteyen oğluma sezeryan doğum ile kavuştum.
Oğlum çok tatlı :) kirpinin yavrusunu pamuğum diye sevmesi gibi, her annenin yavrusunu biricik görmesi gibi benim oğlum bambaşka :).
 Her kadının bi doğum hikayesi vardır değilmi? Bende bahsetmek istiyorum ama daha sonra. Şimdilik bi ses vermek için uğradım.
Hayatım çok eğlenceli günlerle dolu geçiyor. Şu bir yıldır hiiiç olmadığım kadar mutluyum, sevği doluyum.
Evlat sahibi olmak muhteşem bi duyğu isteyen herkes umarım birğün yaşar bu mucizeyi.
Mucizeki hemde ne mucize.
 Seni çok seviyorum teoman.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder